2 Mart 2009 Pazartesi

Duygu ve Somon :)

Duygu geçenlerde İstanbul'a eğitime gelmişti. Ben ordu evindeyim birazdan buluşalım mı dediğinde biz kızılaydaydık. Aa o sırada başımızdan geçenleri anlatayım. Tefale girdik oradan dörtlü bir set aldık. 149 dan 125 e inmişti. Pratik olur hadi alalım dedim. Ben biraz kararsızdım teflon çiziliyor diye ama eşim ısrar edince aldık çıktık. Duygu'nun telefonu üzerine YKM'ye girip salınalım dedik. Mutfak reyonunda asma katta aynı setin 95e indiğini görünce sinir oldum. Dedim geri götürüp iade edelim. Aldık geri götürdük ve tefale dedik ki biz bunu yarım saat önce aldık ve iade etmek istiyoruz. İtiraz etmeden geri aldılar. Bizde gittik YKM den aynı setin mavi olanını aldık. Bu sırada Duygu ben dolmuşa bindim 15 dk sonra oradayım diye aradı. Bekledik gelmedi. Geldi ki elinde bir borcam:) Annemler ev alınca onlara ev hediyesi almış bizim kız. Ama eşimden bir fırça yedi. 15 dk sonra oradayım dedin tam 45dk dır seni bekliyoruz:)
Eve geliyoruz. Evde pırasa yemeği ve yoğurtlu çorba var. Yermisin Duygu dedim kısık bi sesle farketmez diyince hadi balık yapalım dedik. Girdik mutfağa. Ben balığın başına geçtim. Duygu salatanın bir de eşim portakal sıkınca ımmmm oturduk afiyetle yedik.

Hiç yorum yok: