31 Aralık 2007 Pazartesi

KAĞIT KEBAP

Kurban bayramı geçti. Betül hala diyette mi diye düşünebilirsiniz. Zaman zaman evet zaman zaman hayır:) Ama yine de kalorisi düşük yemekleri tercih ediyorum. Etin bol olduğu günlerde düdüklüde haşlanmış parça etim vardi. Tüm yağlarını ayıklayıp atmıştım. Aluminyum folyeleri kare kare kişi sayısı kadar kesiyoruz. Malzeme ve tarifini bir porsiyon için vereyim siz masaya oturacak kişi kadar genişletebilirsiniz :)



MALZEMELER:
  • 1 tane kare kesilmiş aluminyum folye
  • 1 ufak kase kadar haşlanmış et
  • Orta boy bir patates
  • Yarım ufak kase kadar bezelye
  • Tuz
  • 1 yemek kaşığı tereyağı (ben kullanmadım) veya zeytinyağı
HAZIRLANIŞI:
  • Patatesi soyup küp küp doğruyoruz
  • Bezelyeyi yıkıyoruz.
  • Tezgaha açtığımız aluminyum folye üzerine önce küp patatesleri, üzerine tuz ve zeytinyağını sonra bezelyeyi ardından da haşlanmış eti koyduktan sonra aşağıdaki fotoğraftaki gibi paketliyerek 180 derece fırında 35-40 dk pişiriyoruz.

Afiyet olsun

Hiç yorum yok: