2 Aralık 2007 Pazar

Geçen Hafta

Teyzemlerle olan aksam yemegimize ait hiç bir fotograf yayinlayamamistim. Tüm masayi ve bir kaç çesidi çekemedim ancak çekebildiklerimin fotograflari asagidadir....
Bülent bu sefer bekletmeden geldi ama o gün karma karisik bir gündü....
Canim anneannemin o gün göz kontrolü varmis. Annem de götürmüs onu. Birlikte hastanedelerken anneannemin göz arkasinin su topladigini ve sinir uçlarinin yine iltihaplandigini farketmisler. Acilen ameliyata almislar. Anneannem ameliyattayken annemin tansiyonu yükselmis. Yigilmis oraya. Annemi de acile götürmüsler. Anneannem ameliyattan çikmis gözleri bandajli etrafinda kimse yok. Annem acilden armais kardesim yetismis onun yanina ama anneannem canim benim kalakalmis oralarda. Ben de anne naptiniz diye aradim ki kizim ben simdi acile indim anneannen ameliyatta gel sen al dedi. Acilen hastaneye gittim. Anneannem acilin önünde üsümüs oturuyor oralarda. Gözleri bandajli etrafi göremiyor. Onu aldim bize getirdim. Pazartesi egitime gidecegim tamamlamam gereken isler var masamda. Anneanneme yün bir battaniye verdim. Yanina bir sürahi suyunu koydum. (Seker hastasi olunca sürekli susuyor). Ben ise döndüm. Kardesimi aradim annemin beyin tomografisini çekmisler. Çok sükür problem yokmus. Birazdan bizde çikiyoruz deyince biraz rahatladim. Ise geldim 2 saat durdum. Anneannemin dezenfektan damlasini alip eve döndüm. Annemlerede bize geliyorsunuz dedim. Bize geldiler. Eve girdik anneannem nasil horluyor :) Ohhh dedim. Çok sükür derin uyuyabiliyorsa sancisi yoktur diyerek rahatladim. Annemi bir tarafa yatirdim anneannemi bir tarafa. Çok susamislar bir çay demledik. Birlikte biseyler yedik. Canim anneannem hastaneye sabahtan gidince acikmis. Hiç aklima gelmedi. Buzdolabida agzina kadar yemek dolu. Açamamis bile masanin üstündeki meyvelerden yemis biraz. Onlar ilikti kizim diyor.
Aksama da teyzemler ve bülent bey bize geldiler. Bülent Bey ile pek ilgilenemedim. Esim de diger yemeklerden koyunca yemis. Ona saksukadan baska bisey vermeyecektim ama yemis iste :)
Ertesi sabah anneannemin kontrolü var. Ameliyathanede üsümüs. Bizde kal sen dedim. Bizde kaldi. Ama benim evimide begenmedi :) Çok sicak oldu fenalik geçirecektim bayilacaktim dedi sabah :) Yaslandikça iyice çocuklasiyorlar. Annem bende gelecem diyince onuda alip birlikte kontrole gittik. Annem dedi ki kizim ben artik dayanamiyorum bu sanciyla ameliyat olursam olurum yoksa bu aciyla yasamaya devam ederim dedi... Uzunca bir süredir adini duydugumuz bir doktor vardi. Annemin rahatsizligi konusunda uzmanlasmis. Kocatepenin yaninda muayenehanesi varmis. Anneannemin kontrolünden sonra annemi ameliyata götürdüm. Annem gayet rahat çikti. Sasirdik hepimiz. Sonra anneannem balik sevdigi için onlar arabada oturuken ulusa girip (o trafikte) halden balik aldim. Eve gelince kizarttim. Anneannem onuda begenmedi :) Anneannemin yiyecegi balik nar gibi kizarmaliymis :) Neyse artik. O gün o kadar çok trafikte dolaninca aksama eve kendimi zor attim. Pazar günü hiiiççç bir yere çikmak istemedim. Tüm gün evde miskinlik yaptim. Nasil özlemisim evi anlatamam :) Bir ara aksam hastalara ugradim geldim. Sükür ikisi de iyiydi. Kardesim güzel bakmis sagolsun....
Sonra bir haftalik egitim ardindan sükür haftasonu. Su siralar sürekli ev ariyoruz. Emlakçilarin pesine düsüp düsüp Ankara'nin bilmedigimiz tüm köselerine gidiyoruz. Hepsinin de tarzi ayni. Hemen su arkada yakinda aaa süper daire :)

Güllaç tarifim zaten blogumda vardı. İşte buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Fırında tüm tavuk tarifim de vardı. Ona da burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Şakşukanın tarifini ise bu hafta içinde vereyim :) Karışık kızartma işte pek de bilinmedik bişey değil ama olsun ben yine de anlatayım. Blogumu takip eden öğrenci arkadaşlarım bile var. Belki onlar okurlar :)


Hiç yorum yok: