24 Mart 2014 Pazartesi

Yaşpastamız...

Öyle keyifle öyle özenerek başladım ki pasta yapmına. Bir çok malzeme hazırdı. Vaktim olsa kesinlikle onları da evde yapabilmeyi isterdim...  Hazır 2 paket pandispanyanın ikincisinin yarısını kullandım. Kekin 1.yarımını pasta standına aldım.  2 paket Dr Oetker dolgu kremasını paketteki tarife göre süt ile çırptım. 1 paket de krem şantiyi hazırladım. Araya da dmala çikolatalar serptim. 
 Kremşanti ile pastayı kapladım. (Hata buradamıydı emin değilim)
 Vee tezgahta açtığım şekerhamurunu kekin üstüne giydirip fazlalıkları pizza bıçağı ile kestim.
 Süsleme kırmızı şekerhamuru ile devam etti. Minnie nin kurdalesini yaptım.
 Sonra kırmızı minnieleri ve fiyonklarını yerleştirdim. Siyah şeker hamurundan kopatlarla puantiyelerini yerleştirdim. Vee pastanın eteğindeki kırışıklıkları saklamak için minik misketler yuvarlayıp pastanın etrafına yerleştirdim.
Vee masada fotoğraf çekmeliyim diyerek salona getirdim (2. hata bumuydu emin değilim-salon oldukça serindi) Zeynep pastaya bayıldı. Pastayı sahiplendi...  Sonra masada 1 saat kadar durdu. Baktım etrafından damlamalar var. Çok üzüldüm panikle buzdolabına kaldırdım. Buzdolabının soğuklu ayarını yaza getirdik ki hemen donsun istedim. Kenarlarını sildim. Sabaha kadar gittim gittim geldim pastayı kontrol ettim.
Pasta eridi ben eridim:( Tüm enerjimi aldı götürdü pastam :( ) Oysa bir önceki gece nasil sevimli savimli duruyordu orada:(

Hiç yorum yok: