11 Ocak 2009 Pazar

Sebze Çorbası



Oldukça pratik kolay bir çorba. Tavsiye edilir. Annem ve eşim çok beğendi...

Malzemeler:
  • 1 kase kırmızı mercimek
  • 1 adet soğan
  • 1 adet orta boy havuç
  • İri bir dal brokoli
  • 1 adet ortaboy patates
  • Tuz
  • Pul biber
  • 1 adet tavuk bulyon
  • Zeytinyağı

Hazırlanışı:

  • Havuçları soyup 4'e bölüyoruz.
  • Patatesleri soyup 4'e bölüyoruz
  • Brokolilieri parçalıyoruz.
  • Soğanı soyup onuda 4'e bölüyoruz.
  • Zeytinyağını kızdırıp sebzeleri yağ ile biraz çeviriyoruz.
  • Mercimeği yıkayıp süzüp sebzeerin üzerine atıyoruz.
  • Tuz, pul biber ve bulyonunu atıp
  • 4 parmaktan fazla üstü geçecek kadar su koyup kapağı kapatıyoruz.
  • 45 dk pişirdikten sonra düdüklüyü açıp el blenderından geçiriyoruz.

Bol limon ile afiyetle yiyoruz.....

2 yorum:

Aybike ŞİMŞEK dedi ki...

eline sağlık tatlım. ben bunu brokoli katmadan yapıyorum. brokoli ile de deneyeceğim. öptüm şeker :*

Adsız dedi ki...

34. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.com
/http://birdemliksohbet.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
12 ocak 2009 (PAZARTESİ)- 25 OCAK2009 TARİHLERİ ARASINDA “PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 34” EV SAHİBESİ OLARAK http://fzehra.blogcu.com/ GÖREV YAPACAĞIM.
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 34.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM