23 Temmuz 2007 Pazartesi

MİSAFİRLERİMİZ

Geçen hafta üniversiteden sınıf arkadaşım Onur ve Ercan eşleriyle bizde misafir oldular. Sağolsunlar hoş sohbet bir ortam oldu. Onur'un eşi Emine zaten onuda üniversiteden tanıyordum, Ercan'nın eşi Hülya (onuda ercandan daha çok sevdim) hep birlikte sofrayi hazırladık ve güzelce afiyetle yedik. Aşağıdaki meyveli pastayı hazır pandispanya ile yaptım. Ortasındakiler kiraz kenarlarındakiler ise şeftali. Kremşanti kullanmadım, kremayı da kendim yaptım. Kremasını ise sevgili aintapsofrasinin sahibi naileden aldığım tarifti. 4 adet limonun kabuğu ve 2 adet limon koydum içine. Artan krema ile de kup yaptım. Kupların ise aralarına petibör bisküvi koydum . meyvesuyu ile ıslatıp aralarına meyve koydum. Ellerime sağlık :)
Güzel olmuştu. Sağolun arkadaşlar. İyki geldiniz evimizi şenlendirdiniz....


Hiç yorum yok: