7 Eylül 2008 Pazar

İlk İftar






Bu Ramazan biraz sıkıntı ile geldi... Annemin katarakt ameliyatının ramazanın ilk haftasına gelmesi benim rahatsızlığım vs derken bir tadını alamadım açıkçası. Annemin saat başı damlatılması gereken damlalarını kardeşime emanet edemeyince annemi aldım bize getirdim. Çarşamba günü önce sol gözünden ameliyat oldu. Ameliyat bir harika geçti. 3 saat sonra bandajı açılan annem Türk filmlerindeki gibi görüyorum görüyorum demeye başladı :) Kızım diyor bu televizyonun renkleri ne kadar canlı. Senin gözlerin ne kadar ışıldıyor :) Perşembe günü kontrole gittiğimizde doktor %16 gören gözlerinin %95 gördüğünü söyledi. İkinci ameliyatı bir hafta beklemeden erkene alalım dedi. Ve cumartesi günü de diğer gözünden ameliyat oldu. İkinci ameliyat ilkinden biraz daha zor oldu. Ağrısı sancısı oldu annemin. Benim evin sıcağında çok bunaldı. Ona dip odaya yer yatağı açtım vantilatör vs koydum. Saat başı damlaları sabah akşam antibiyotik kremleri ve göz tansiyonu ilaçlarını verdim. Biraz uyudu uyandı sonra yok Betül dedi annem. Bu gözüm iyi görmüyor. Diğeri gibi olmadı bu ameliyat. Haydaaa evde bir telaş. Hoca acaba asistanına mı yaptırdı? Yanlış mercek mi takıldı? Bir dolu şey düşündük. Sonra annem kızım ben senin evinin sıcağına dayanamıyorum beni evime götür deyince aldım onu evine götürdüm. Ben de biraz dışarı çıktım. Geri geldiğimde telefon geldi. Annemin gözleri biraz daha iyiymiş. Bu haber üzerine sevindim. Çoook şükür diyerek bloguma bişeyler yazayım dedim...
Annem bizde kaldığında yaptığımız iftardan fotoğraflar yukarıdakiler... Bugün babam da Konya'dan gelince ona emanet ettim ve döndüm evime...
İlk 2 fotoğraf ramazanın müjdecisi :) Pide ve güllaç...
Soğuk çorba ve eşimin patlıcan kebabı
Sodalı börek...

HAYIRLI RAMAZANLAR HERKESE.........

Hiç yorum yok: