10 Haziran 2008 Salı

SEZAR SALATA




Diyete başlama hazırlık istiyor....
Öncelikle buzdolabı diyete göre organize edilmeli ve kalorili şeylerden kurtulunmalı :)
Bunun için önce dolabın boşalmasını bekliyoruz ardından alışverişe çıkıyoruz. Alışveriş listesini önceden yapalım ki birşeyler eksik kalmasın:)
işte listemizdekiler:
  • İceberg
  • Cherry domates
  • minik salatalıklar
  • kırmızı biber
  • diyet peynir
  • diyet zeytin
  • konserve mısır
  • konserve balık
  • yağsız tavuk göğsü
  • semizotu
  • light süt
  • light yoğurt
  • yeşillik (tere, roka veya dereotu)
  • çeşit çeşit meyve (kayısı, şeftali, kiraz, karpuz)

Veee gelelim ilk günlerde bolca tükettiğim salatama....
  • İcebergi yıkayıp iri doğruyorum.
  • Salata kabına alıyorum.
  • Kırmızı biber, cherry domates ve mısır atıyorum üzerine
    Çok az tuz gezdirip hafif karıştırıyorum.
  • Üzerine nar ekşisi gezdirip
  • Diyet peynir ve zeytinle süslüyorum

Afiyet olsun....

Sıradaki salatalarım çok yakında :)

Hiç yorum yok: