27 Mayıs 2008 Salı

Tatil dönüşü

Merhabalar....Blogumu uzun süredir ihmal ediyorum. Ama şu sıralar biraz sıkıntılı biraz keyifli günler geçirdim. Kısaca pek ekran karşısına oturamadım.Kardeşimin okul uzatma macerasını anlatmıştım. 4 yıldır kimyadan kalınca artık iyice ümitsizliğe düşüp ipin ucunu bırakmıştı. Kimya dersine bir çözüm bulabilmek için ailece seferber olduk. Annemler Niğde'den ev tuttular. Babam Ankara'da annem Niğde'de böyle karma karışık olmuştuk. Geçen hafta Musa Bey'in finalleri başlayınca bana yol göründü. Eşim de arabayla gidelim hem o civarıda gezeriz diyince 19 mayıstan sonraki 4 gün için izin alıp düştük yola...
1. gün (17.05.2008) Yol boyunca Tuz gölü ve Hasan Dağı
2. gün (18.05.2008) Niğde'nin içi (gümüşler manastırı, kale, Alaaddin Camii, Sungurlu Camii) ve etrafında Kemerhisar ve Roma Havuzu (bahçeli)
3. gün (19.05.2008) Tüm gün ders çalıştık. Eşim Kayseri'ye gitti. Erciyes'e çıkmış.
4. gün (20.05.2008) Öğleye kadar Musa Bey'in sınav macerası. Öğleden sonra Ihlara vadisi
5. gün (21.05.2008) Sınav geçildiği için hafifleyen ben ve eşim Tarsus'a Ashab-ı Kehf'e gidip orada bir gecek konaklama
6. gün (22.05.2008) Mersin'e doğru yol alıp Kızkalesi, Silifke Kalesi, Cennet Cehennem ve Astım Mağarası
7. gün (23.05.2008) Tarsus'un içi (Danyal as'ın kabri, Bilal Habeşi Mescidi, St Paul Kuyusu ve Kilisesi, Ulu Camii, Şit as'ın makamı, Lokman Hekim'in kabri, eski Tarsus evleri, Ermeni Mahallesi ve Niğde'ye dönüş)
8.gün (24.05.2008) Kapadokya turu. Derinkuyu, Uçhisar, Göreme, Ürgüp, Paşabağı ve Avanos.
9.gün (25.05.2008) Ankara'ya dönüş.. (Tuzgölü ve Mogan Gölü'nde mola vererek eve dönüş)
Fotoğraflar ve Detaylarını gezi blogumda bulabileceksiniz (en kısa zamanda anlatmaya başlıyacağım)

Hiç yorum yok: